Azi, 3 martie 2016, s-a deschis la parterul Primăriei Oradea un punct de lucru al RDS&RCS. Biroul se găseşte la camera 7 şi este amenajat într-un cadru modern.
De azi, cetăţenii care au drum la Primăria Oradea şi care doresc să plătească cu aceeaşi ocazie diverse facturi RDS&RCS sau să încheie contracte de telefonie, cablu, internet sau curent electric o pot face la camera 7 (parter), fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze pentu aceasta în altă parte a oraşului.
Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:30, cu o pauză de masă între 13 – 13:30.
Reamintim că Primăria Oradea a transformat parterul instituţiei într-o zonă destinată exclusiv cetăţenilor, tocmai pentru că accesul se face foarte uşor. Astfel, aici se găsesc Centrul de Relaţii cu Publicul (Piramida), Starea Civilă (Naşteri – Căsătorii –Decese), Serviciul Parcări, dar şi puncte de lucru ale CEC, Termoficare, RER, Poşta Română, iar acum şi RDS&RCS.

Cu stimă,
Biroul de presă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam