Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Judeţului Bihor face precizări cu referire la certificatele de atestare a domiciliului şi a cetăţeniei.
Pe această cale, informăm persoanele interesate despre modul de obţinere a certificatelor de atestare a domiciliului şi cetăţeniei române, documente utilizate în străinătate pentru valorificarea unor drepturi.
Cetățenii sunt îndrumați să se adreseze Serviciilor Publice Comunitare Locale de Evidenţă a Persoanelor de la locul de domiciliu şi, după caz, la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Jud. Bihor.
Pentru obţinerea acestor documente, cei interesaţi vor prezenta: cerere, care se depune personal de către titular sau prin împuternicit, cu procură specială; actul de identitate(original și copie); procura specială şi, după caz, traducerea legalizată a procurii, pentru situația în care se solicită eliberarea certificatului de atestare a domiciliului şi a cetăţeniei române prin împuternicit; chitanţa reprezentând taxa consulară, în valoare de 22 lei, achitată la CEC Bank sau la Trezorerie, în contul bugetului de stat şi taxa extrajudiciară de timbru în valoare de 5 lei.
Cererile se pot depune la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date,situată în municipiul Bucureşti, Str.Obcina Mare nr.2,sector 6 sau,după caz, la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor a Jud.Bihor,situat în Mun.Oradea,str.Republicii nr.24.

ÎNTOCMIT DIRECTOR ADJUNCT
Consilier superior DUNA Sandor
Măriuca GROZA

ȘEF SERVICIU
Adriana-Mihaela TRIFA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam