În cadrul dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea, poliţiştii locali răspund prompt și sesizărilor online primite de la cetăţenii Municipiului Oradea prin aplicaţia Oradea City Report.
Pe parcursul lunii noiembrie, din totalul de aproximativ 175 de sesizări transmise de cetăţenii Muncipiului Oradea, 40 de sesizări şi incidente au fost transmise către Poliţia Locală Oradea. Printre cazurile sesizate s-au numărat: autovehicule oprite, staționate sau parcate neregulamentar, autovehicule presupuse a fi abandonate, autovehicule care murdăresc carosabilul, persoane care nu respectă regimul de deţinere al animalelor de companie, persoane care nu au întreținut spațiul verde din perimetrul zonei de locuit sau a terenurilor pe care le dețin, persoane care depozitează ilegal pe domeniul public etc.
Poliţiştii locali au soluţionat 33 de sesizări, iar 7 dintre acestea sunt în curs de soluţionare, fiecare dintre ele având un termen de 5 zile de rezolvare.
Reamintim faptul că Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).
Poliţia Locală doreşte să mulţumească cetăţenilor pentru implicarea civică, reamintind că pot apela în continuare Dispeceratul Poliţiei Locale Oradea la numărul de telefon 0259.969.

Cu stimă,
Șeful Poliției Locale
Director Executiv Poliţist Local
Găluţ Ioan Nicolae Ambro Monica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam