Primăria Municipiului Oradea, prin intermediul Asociației pentru promovarea turismului din Oradea si regiune, a promovat pentru prima dată la Târgul „Utazas – International Tourism Exhibition” de la Budapesta oferta turistică comună Oradea-Băile Felix.
Desfăşurat în perioada 26 februarie –1 martie 2015, târgul Turism „Utazas – International Tourism Exhibition”- Budapesta este, cu siguranță, cel mai mare și mai important eveniment de profil din Ungaria, cu peste 40.000 de mii de vizitatori, mii de reprezentanți ai celor mai importanți operatori de turism şi 500 de expozanți din 30 de țări.
Romania a fost țară parteneră a târgului, alături de orașul Székesfehérvár din Ungaria, Oradea și stațiunea Băile Felix fiind regiune parteneră a Autorității Naționale pentru Turism și a standului României. Standul a găzduit 38 de expozanți, care au promovat oferte diverse, de la Delta Dunării, Harghita, Covasna, până la Cluj-Napoca, Satu-Mare și, evident, Oradea și stațiunea Băile Felix.
Standul României, localizat în hala A, cu o suprafață de 150 de mp, a găzduit pe toată durata târgului expoziții de artă populară și ateliere de creație, în cadrul cărora meșteri populari au realizat ouă încondeiate și păpuși tradiționale românești.

Oradea-Băile Felix, Capitală Termală și Art Nouveau

Oraşului Oradea și Băilor Felix le-au fost alocate un număr de trei info desk-uri. Pe lângă spațiul mai mare din cadrul standului, oferta Oradea-Băile Felix a beneficiat de un plus de vizibilitate, prin panouri publicitare de mari dimensiuni (10/5 m) amplasate pe standul României, printr-un articol în revista oficială a târgului și prin afişarea unei imagini cu Oradea la deschiderea târgului.
Cu sprijinul Biroului de promovare și informare turistică a României din Viena și al Autorității Naționale pentru Turism, Asociația pentru promovarea Turismului din Oradea și regiune a promovat la târg destinația Oradea-Băile Felix într-un material de promovare cu titlul „Capitala Termală și Art Nouveau a României”, cât și prin pachetele turistice special create pentru acest târg de către partenerii asociației: Ramada, Aqua President, Double Tree by Hilton.
În prima zi, târgul a fost deschis doar pentru specialiștii de turism (tour-operatori, agenții de turism, jurnaliști etc.) prezenți la târg. Conform așteptărilor, în cele 3 zile în care târgul a fost deschis publicului larg, interesul față de Oradea a fost crescut, aprox. 2500 de vizitatori plecând de la info-desk-ul Oradea cu materialul de promovare comun. Oferta promovată a fost de interes şi pentru agențiile de turism sau tur-operatori, fiind stabilite peste 25 de noi contacte cu agenții de turism care sunt interesate de reeditarea unor vechi pachete turistice către sau prin Oradea, sau de crearea unora noi.
Asociația de promovare a turismului, cu sprijinul membrilor și al Consiliului Județean Bihor, vor participa cu stand dedicat regiunii Oradea, Băile Felix și județul Bihor, în cadrul Târgului de Turism al României – 12-15 Martie 2015. Pe lângă acest târg, asociația va promova oferta comună și în cadrul celor mai importante târguri turistice din regiune (Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam