În perioada 26.02.2015 – 01.03.2015, Municipiul Oradea va participa, alături de stațiunea Băile Felix, la Târgul Internațional de Turism din Budapesta „Utazas – International Tourism Exhibition”, dedicat pieței din Ungaria. Este al doilea târg internațional de turism la care Municipiul Oradea participă pentru promovarea ofertelor turistice ale municipiului și stațiunii termale Băile Felix, sub forma unui pachet turistic comun complementar.
Participarea la târgul de turism se realizează prin intermediul Autorității Naționale pentru Turism și Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena (organizatorul târgului din partea României), în cadrul standului de peste 150 mp rezervat României.
În cadrul târgului „Utazas – International Tourism Exhibition”, anul acesta, România este țara parteneră. La fel ca și la Viena, cele două structuri organizatoare, Autoritatea Națională pentru Turism și Biroul de promovare şi informare turistică al României din Viena, au invitat Municipiul Oradea ca oraș partener al României, Oradea beneficiind de un Info-Desk mai mare și de panouri publicitare în cadrul târgului. Mulțumim pe această cale Autorității Naționale pentru Turism și Biroul de promovare şi informare turistica al României din Viena pentru sprijinul acordat în vederea participării, ca oraș partener, în cadrul târgului de turism.
Oferta turistică Oradea – Băile Felix, rezumată în titlul „ Capitala ArtNouveau și a Băilor termale din România” este cuprinsă într-o broșură de promovare care pentru prima dată tratează specificitatea celor două oferte în mod unitar și complementar. Broșura a fost concepută pentru a surprinde cât mai bine cele mai importante aspecte pe care un turist le poate vedea sau încerca azi și în același timp oferă diferențierea față de alte oferte din regiune, prin faptul că propune atât componenta urban-culturală, încărcată de istorie (istoria Sf. Ladislau, patrimoniul cultural religios al Oradiei), cât și componenta băilor termale și a spa-urilor din oraș. Această ofertă este completată de numeroasele obiective turistice din județul Bihor, fie că vorbim de munții Apuseni sau de peșterile Farcu sau Meziad. În cadrul târgului promovarea va insista pe moștenirea imperiului Austro-Ungar din Oradea, pe oferta deosebită a munților Apuseni și nu în ultimul rând unicitatea calităților apelor termale din zonă.
Realizarea materialului a fost coordonată de Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, iar pe această cale dorim să le mulțumim membrilor asociației: Hotelurile; Ramada, Aqua President, Double Tree by Hilton, Lotus Center Oradea, Eurobusiness Parc Oradea și Zona Metropolitană Oradea, pentru implicarea și sprijinul acordat pentru realizarea broșurii dar și pentru participarea la târgurile de turism. Mulțumim colaboratorilor care au participat prin imaginile din broșură, traducerea textelor – Biroul de turism religios al episcopiei Romano-Catolice, Fundația pentru Protejarea Monumentelor Istorice din Județul Bihor, Universității din Oradea prin Facultatea de Construcții și Arhitectură, Consiliul Județean prin Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bihor, Centrul pentru Arii Protejate şi Dezvoltare Durabilă Bihor – și, nu în ultimul rând, celor care au realizat designul și forma finală a broșurii.
Această activitate este începutul unei activități de promovare care va viza, pe lângă piețele externe din Austria și Ungaria, și piața internă, prin participarea la cele mai importante târguri de turism din România (Cluj Napoca, Timișoara şi Brașov). Scopul este de a crește numărul de turişti și implicit de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activități de turism.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam