Primăria Municipiului Oradea mulțumeşte tuturor participanţilor prezenţi la dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2016, care a avut loc joi, 05 noiembrie 2015 de la ora 16.30, în sala mică.

Totodată, ne cerem scuze față de acei cetățeni care au dorit să participe la dezbatere, dar din cauza capacităţii limitate a sălii, nu au putut lua parte la discuții. Primăria Oradea lansează o nouă invitaţie pentru dezbatere, pentru miercuri, 11 noiembrie ora 16:30, în sala mare a Primăriei Oradea.
Proiectul de hotărâre se găsește pe site-ul www.oradea.ro la secțiunea Dezbateri Publice, dar și la sediul Primăriei Municipiului Oradea, Piața Unirii nr.1-2, de unde se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la ghișeul de relații cu publicul.
Până la data de 17 noiembrie 2015 se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice, prin poştă, la sediul Primăriei Oradea, prin fax la numărul 0259/409400 sau prin e-mail la adresa primarie@oradea.ro
Proiectul de hotărâre însotit de toate modificările propuse va fi supus aprobării Consiliului Local al Municipiului Oradea în data de 19 noiembrie 2015.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0259/437000, persoane de contact: director executiv Nadia Haș și director executiv adj. Sorin Iacob.
Materialele transmise vor purta menţiunea: „ Referitor la proiectul privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016″.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam