Workshop-urile PRbeta se desfăşoară la Oradea în perioada 10 – 15 noiembrie. Evenimentul se adresează studenţilor şi masteranzilor din facultăţile de comunicare şi jurnalism și oferă participanţilor un pachet de training complet și posibilitatea de a urma un internship sau chiar de a obține un job în domeniul comunicării. Începând de astăzi, 20 octombrie, şi până în 5 noiembrie, studenţii orădeni se pot înscrie pe site-ul Workshop-urilor PRbeta sau pot trimite un CV și o scrisoare de intenție la contact@prbeta.ro.

Trainerii celei de-a treia ediții a Workshop-urilor PRbeta sunt: Ștefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oana Bulexa, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency, Alexandru Ciucă, Managing Partner laSuperior Media, și Cristina Puțan, Managing Partner la PRbeta Agency.

Destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studenţii din ani terminali, atât de la ciclul de licenţă, cât şi de la masterat. Studenții participanți au posibilitatea de a învăța comunicare online de la câțiva dintre cei mai buni specialiști în domeniu. Trainerii care vor conduce sesiunile de workshop au ani de experienţă în domeniu și sunt gata să înveţe practic studenţii cum să ducă la îndeplinire cerinţele unui job din mediul online.

Evenimentul durează aproximativ o săptămână. Cursurile sunt zilnice, de câte patru ore, și prezența este obligatorie la fiecare în parte. La workshop-uri participă, de asemenea, companiile care oferă internship-uri pentru o parte dintre studenți. Reprezentanții companiilor pot lua parte la fiecare workshop, pot alege să interacționeze direct cu studenții și pot urmări evoluția acestora pe parcursul săptămânii de pregătire.

”Workshop-urile PRbeta sunt un eveniment adresat studenților care vor să învețe comunicare online și să o aplice practic, în cadrul unui internship într-o companie. Anul trecut, companiile participante la workshop-uri au cerut 60 de CV-uri ale studenților și au recrutat, în medie, 1.3 studenți în prima lună după eveniment. De multe ori s-a întâmplat ca un internship să se transforme într-un job full-time. Aproximativ 50% dintre studenții care au participat în 2013 la cursuri lucrează acum în companii și agenții de comunicare renumite”, subliniază Cristina Putan, Managing Partner la PRbeta Agency și unul dintre trainerii workshop-urilor.

Workshop-urile PRbeta se desfăşoară la Oradea între 10 – 15 noiembrie. Studenții și masteranzii care doresc să participe la workshop sunt invitaţi să se înscrie pe site-ul Workshop-urilor PRbeta sau pot trimite un CV și o scrisoare de intenție la contact@prbeta.ro, în perioada 20 octombrie – 5 noiembrie.

Evenimentul este organizat de PRbeta Agency, cu susținerea partenerilor Telekom și Autonom Rent-a-Car și implicarea partenerilor media IQads, SMARK.ro, 24FUN, PR-Romania.ro și Ctrl-D.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam