În ședința Consiliului Local de azi, 29 octombrie 2015, s-a aprobat închirierea a patru spații, respectiv 4 birouri situate la parterul Primăriei Oradea către următoarele societăți furnizoare de servicii către populație: S.C Distrigaz Vest S.A (Biroul nr. 5), S.C RER Ecologic Service (Biroul nr. 6), S. &RDS S.A (Biroul nr. 7) și S.C Termoficare Oradea S.A (Biroul nr. 10C RCS).
Această măsură are la bază proiectul Primăriei Oradea de a concentra toate serviciile de utilitate publică în incinta imobilului Primăriei, unde cetățeanul înr-un timp relativ scurt (30 de minute, timp în care municipalitatea îi asigură în curtea interioară a instituției parcarea gratuită a autoturismului), să poată să își soluționeze orice problemă de interes public (cum ar fi: eliberare avize, contracte, plată impozite sau utilități).
Toate lucrările cu privire la reamenajarea și dotarea birourilor menționate mai sus cad în sarcina societăților care le închiriază.
”Până la sfârșitul lunii noiembrie, cele 4 birouri vor fi complet funcționale. Atunci când cetățeanul va intra în Primăria Oradea pentru a-și rezolva diverse probleme, el va avea posibilitatea de a soluționa în același loc și alte aspecte ce țin de furnizorii de servicii”, a spus primarul Ilie Bolojan în cadrul conferinței de presă de azi.
De menționat, că încă din anul 2011, la parterul Primăriei Oradea funcționează un birou al Poștei Române (Biroul nr. 8) și unul al CEC Bank (Biroul nr. 13), tocmai pentru ca cetățenii orașului care au de rezolvat o problemă în Primăria Oradea, să nu mai trebuiască să se deplaseze până la sediul acestora, economisind astfel timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam