Suntem de 10 ani specializați în organizarea de Evenimente Business. Suntem parteneri Business Days, începând cu ediția din Timișoara din 2011 și organizatori ai evenimentului orădean din 2013. Avem experiență în networking de peste 7 ani, fiind parteneri Business Days, după cum am menționat anterior, dar și Afaceri.ro, Burcash, Andy Szekely, Diagma – Marius Ghenea, Dragoș Popescu și alții.
În septembrie 2014 am demarat și dezvoltat primul Club de Business fondat și susținut de antreprenori din Oradea. Noi, membrii “Business Point Club”, reprezentăm comunitatea de oameni de afaceri, care contribuie la creșterea calitativă a mediului antreprenorial, prin afaceri sustenabile. Construim parteneriate prin relaționare și networking, fiind convinși că aceasta este calea cea mai eficientă pentru performanță și succes în afaceri.
În data de 22 martie 2016, Business Point Club organizează evenimentul marca proprie: Business Point Event, Ediția a II-a, cu tema: “Networking și inovație, punte de comunicare în antreprenoriat”.
Evenimentul are ca și scop creșterea și educarea mediului antreprenorial zonal activ și are menirea de a completa activitățile orientate spre organizarea de evenimente, cu activități aferente sectorului de Public Relations. Cu aceasta ocazie, lansăm proiectul PointPR.
Ca și structură, evenimentul debutează cu o conferință generală care va fi un reper al caracterului evenimentului, apoi continuă cu Master class-ul dedicat Business networkingului, (importanța, efectul, modalități de efectuare și exemple de antreprenori care au avut rezultate din business networking).
Specialiștii invitați vor dezbate aspecte esențiale și tendințe, din domeniile promovării și comunicării în afaceri, în cadrul wokshop-ului TENDINȚE ȘI PREVIZIUNI ÎN COMUNICAREA DE BUSINESS.
Proiectele de PR, marketing sau promovare, care conduc spre profituri și creșteri au nevoie, pe lângă creativitate și de calcule și estimări financiare. Astfel încheiem ziua cu workshopul PÂRGHII ESENȚIALE ÎN ANTREPRENORIAT – FINANȚE ȘI INOVAȚIE, unde speakerii invitați vor prezenta și idei de a găsi resurse suplimentare pentru investițiile importante.
Seara ne întâlnim speakeri, organizatori și câțiva antreprenori la cocktailul de Business Networking VIP.
Speakerii din cadrul evenimentului sunt vorbitori cu experiență care au practicat în business-urile lor Managementul, Branding-ul, Networkingul, Consultanța, PR-ul, Inovația, Marketingul, Comunicarea și au rezultate relevante. Printre ei se numără: Adrian Florea, Anca Doicin, Bianca Dancila, Tedy Necula, Anabela Luca, Urs Haunstein, Dan Ștefan, Laszlo Pacso, Irina Gherghilescu, Ciprian Roșu, Dorel Voichță, Teodora Chifor, Adina Todea.
Publicul nostru țintă este de 150 de persoane din comunitatea antreprenorială din Oradea și împrejurimi – antreprenori, manageri (middle si high management), persoane specializate pe comunicare și PR din multinaționale, intraprenori din companii, tineri motivați de mediul antreprenorial. La ediția anterioară 78% dintre participanți au fost din categoria antreprenori și intraprenori.
Dintre beneficiile dumneavoastră, la acest eveniment enumerăm:
– networking în rândul mediului de afaceri local și nu numai,
– vizibilitate și expunere între oamenii de afaceri dornici de dezvoltare, în cadrul evenimentului,
– contacte și bază de date (valabil la pachetul GOLD),
Ce pierdeți neparticipând:
– informații de calitate din mediul business,
– antreprenori și pers fizice care doresc înformații despre finanțare în diverse proiecte.

Speakeri:
– Laszlo Pacso – Project Manager Business Days
– Bianca Grip – Expert marketing Agrip
– Anabela Luca – Specialist Google AdWords și Facebook Adlemonade
– Teddy Necula – Regizor de filme inspirationale The Handycapped
– Adrian Florea – Managing partner Trend Consult
– Urs Hauenstein – Președinte Professor for Business Management at Internațional Council
– Dan Ștefan – Fondator și Director executiv Autonom Rent-a-Car
– Anca Doicin – Redactor-Business Days Magazine,
– Irina Gherghilescu – blog – Urmează-ți inima
– Ciprian Roșu – Membru fondator Business Point Club

Moderatori:
– Adina Todea – Manager Point Event
– Dorel Voichiță – Senior consultant, Burcash
– Teodora Chifor – Fondator Edubiz

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam