În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primaria Oradea aduce la cunoștința publică proiectul de hotarâre privind modificarea și actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor publice și de aplicare a măsurilor tehnico administrative de ridicare a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Oradea, aprobat prin H.C.L. nr. 640/2006 și republicat în anul 2014.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare referitoare la proiect se pot transmite pe e-mail aio@oradea.ro sau la Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Primăriei Oradea (parter – Piramidă), până la data de 13.11.2013.
Dezbaterea publică a proiectului de hotarâre privind modificarea Regulamentului va avea loc miercuri, 16.11.2015, ora 1600, în sala „Traian Mosoiu” a Primăriei municipiului Oradea.
În atașament găsiți proiectul de hotarâre privind modificarea și actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor publice și de aplicare a măsurilor tehnico administrative de ridicare a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam