Pentru producătorul român de lubrifianți Hexol, anul 2015 s-a
dovedit a  unul extrem de favorabil. Compania a raportat, la
finalul exerciţiuluifinanciar anterior, o creștere a cifrei de afaceri
cu 30% și, implicit, o mărire semnicativă a cotei de piaţă.
Efortul companiei de a aborda noi pieţe de desfacere în Europa a fost unul încununat de succes,produsele Hexol sunt acum disponibile şi pentru consumatorii din Serbia, Slovenia, Moldova,Macedonia și Malta. Adăugarea în portofoliul companiei a acestor noi pieţe de desfacere, alături de cele deja cunoscute – România, Ungaria, Bulgaria, Croaţia şi Grecia – a condus la o creştere a exporturilor cu 350% pe parcursul anului precedent. Factorul de succes al acestei creşteri este
noul departament de export al companiei, extrem de exibil şi care urmăreşte constant
obiectivul de a se adapta la nevoile distribuitorilor şi consumatorilor.
Filozofia conducerii companiei se bazează pe implicarea activă a distribuitorilor locali, toate vânzărilefiind organizate prin intermediul acestora, ei fiind cei care au forţă şi dedicaţia necesară pentru a asigura dezvoltarea pieţei locale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam