Vineri, 29 mai 2015, știința Marketingului a strălucit la Universitatea din Oradea. Facultatea de Științe Economice a Universității din Oradea a găzduit Conferința EINCO- European Integration- New Challenges, ediția 2015 la care s-au adunat peste 150 de cercetători economiști dintre care 18 cercetători ai domeniului Marketing din România și din străinătate.
Conferința, ajunsă la a 11-a ediție, s-a desfășurat pe patru secțiuni în care au fost cuprinse 157 de lucrări:
1. International Business& European Integration
2. Economics, Business Adminstration, Tourism & Statistics
3. Finance, Banking, Accounting & Audit
4. Management, Marketing, Economic Informatics & Cybernetics
La subsecțiunea Marketing din cadrul secțiunii 4, au fost înscrise 18 lucrări ale unor cercetători din Montpellier, București, Cluj Napoca, Timișoara, Baia Mare și Oradea. Lucrările au tratat subiecte ca satisfacția clienților, software de business, mentalitatea de marketing, tendințele educației economice și de business, internet banking, online advertising, Facebook marketing, managementul calității, sectorul nonprofit, economia socială și multe alte subiecte.
Participanții au prezentat lucrări interesante, parte din cercetările asociate lucrărilor lor doctorale sau postdoctorale, experiențelor din educație și din cercetare. Un timp însemnat a fost alocat discuțiilor, atât în urma prezentării fiecărei lucrări cât și cu ocazia evenimentelor și socializării în afara sălilor conferinței, inclusiv la cina festivă desfășurată la restaurantul Hotelului President în stațiunea Băile Felix.
Școala de Marketing de la Oradea funcționează neîntrerupt din 1991 de când au pășit pe băncile facultății primii studenți la Marketing. Până în prezent, Facultatea de Științe Economice a Universității din Oradea a produs peste 22 de promoții de absolvenți economiști specializați în Marketing cuprinzând peste 1500 de absolvenți. Domeniul Marketing este gestionat de Departamentul de Management-Marketing în care sunt 18 cadre didactice, doctori și doctoranzi în Management și Marketing, unii dintre ei absolvenți ai universității orădene. Pe lângă Departamentul de Management – Marketing mai funcționează Asociația de Marketing Marketex formată din reprezentanții mediului de business, educațional, asociativ, instituțional din Oradea interesați de domeniul teoretic și practic, de filosofia și de bunele practici în marketing, vânzări, performanță pe piață și relații cu clienții. De asemenea, atât Facultatea de Științe Economice cât și Departamentul de Management – Marketing are un Consiliu Consultativ format din reprezentanții mediului de afaceri, ai celui instituțional și ai sectorului neguvernamental și desfășoară proiecte prin care profesorii și studenții se conectează cu mediul de afaceri și cu angajatorii absolvenților economiști.
Conferința EINCO- European Integration- New Challenges este conferința științifică anuală a Facultății de Științe Economice, o marcă a excelenței în cercetare, o dovadă a atractivității pe Oradea universitară o are asupra comunității de cercetare academice românești și internaționale. Mai multe informații despre conferința EINCO găsiți aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Protected by WP Anti Spam